سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اتوبار و باربری در ستارخان

 

شرکت باربری ستارخان از شرکت هایی است  که تمرکز و تخصص در حمل و نقل  از مکان به مکان دیگری را دارد . به طور کلی باید گفت که در باربری ستارخان کلیه خدماتی که در هنگام اسباب کشی از منزل نیاز دارید تماماً برای مشتری فراهم شده است.

بنابراین بهتر است قبل از انتخاب یک اتوبار با افراد دیگر مشورت کنید. پس از مشورت می بایست توانایی های هر باربری مورد بررسی قرار گیرد. چنانچه زمان شما محدود است می توان تمامی کارها را به دست شرکت باربری معتبر  در تهران سپرده تا با خیالی راحت از صفر تا صد اثاث کشی و حمل بار را برای شما انجام دهند. به عبارت بهتر: خدمات اسباب کشی. 

بیشتر مردم گاهی اوقات کلمه های اتوبار و باربری را به جای یکدیگر استفاده می کنند و از متفاوت بودن این دو اطلاعی ندارند اما باید بدانیم که این دو واژه معانی مختلفی دارند.

بطور کلی از کلمه اتوبار اکثرا برای شرکت‌هایی با فعالیت در زمینه حمل و جابجایی وسایل منزل و یا اداره و حتی سطوح مختلف بسته‌بندی استفاده می‌شود.

عموما به مابقی شرکتها که توانایی حمل بار با استفاده از هرگونه وسیله ای را دارا می باشند شرکت های باربری می گویند.

البته امروزه شرکتهای باربری بسیاری درتهران و ایران فعالیت می کنند که به آنها اتوبار نیز گفته می شود. اصلی ترین کاری که این شرکت ها انجام می دهند، جابجایی هر نوع باری از یک مکان به مکانی دیگر می باشد. با توجه به به علت وجود بارهای گوناگون و مسیر های مختلف وسایل جابجایی مختلفی ساخته شده است. 

برای نمونه نمی‌توان حمل مواد مواد فاسد شدنی مانند مواد غذایی که شرایط ویژه ای را برای نگهداری و جا به جایی نیاز دارند با ماشین های مخصوص حمل شن و ماسه جا به جا کرد. به همین علت امروزه شرکت‌های باربری هر کدام وظیفه  تخصصی خود را دارند. 

ادامه مطلب