سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خلاقانه اسباب کشی کنیم!

همیشه اسباب کشی یکی از دغدغه های زندگی شهری بوده است. نگرانی از زمانبندی درست برای جابجا کردن خانه و مراقبت از اثاثیه منزل در حین اسباب کشی کاری پراسترس است  . اگر تجربه اسباب کشی را داشتید حتما اصطلاح اتوبار و باربری را زیاد شنیده‌اید. در واقع از اتوبار برای جابجایی وسایل بزرگ که خودمان به تنهایی قادر به جابجایی آن نیستیم، استفاده می‌کنیم. با وجود اینکه حمل اثاثیه منزل کار سخت و استرس‌ زایی است ولی اگر توسط شرکتی معتبر و حرفه ‌ای صورت پذیرد آسان و بدون دردسر می‌شود.

ترفندهای زیادی وجود دارد تا شما بتوانید به کمک آنها اسباب کشی راحتی را تجربه کنید .

 خانه جدید را قبل از اسباب کشی تمیز کنید.

 با یک دوربین دیجیتالی از وسایل الکترونیکی عکس بگیرید تا بتوانید در خانه جدید بسرعت آنها را نصب کنید.

  تا رسیدن روز اسباب کشی همه چیز را بسته بندی و کارتن کنید. بسته بندی هیچ وسیله ای را برای دقیقه نود نگذارید.

 با شرکت خدمات باربری تماس بگیرید. با اینکه شما می توانید با به انجام رساندن کارها توسط خود پول تان را پس انداز کنید ولی مطمئناً نمی خواهید باعث آسیب رساندن به وسایل بشوید. پس پول خرج کنید و آنرا به دست پرسنل با تجربه بسپارید. ما شریف بار را به شما معرفی می کنیم. شریف بار در مناطق :

اتوبار شمال تهران - اتوبار نیاوران - اتوبار پاسداران 

اتوبار شرق تهران - اتوبار شرق - اتوبار تهرانپارس

اتوبار غرب تهران - اتوبار مرکز تهران - اتوبار سعادت آباد - اتوبار غرب

در روز اسباب کشی از خانواده و یا هر کسی که قابل اعتماد است بخواهید تا از بچه ها و حیوان خانگی تان نگهداری کند. آنها اصلاً با اسباب کشی سازگاری ندارند. از بسته بندی کردن آشپزخانه شروع کنید. اینجا پیچیده ترین قسمت خانه برای بسته بندی هست و باید همان اول کار به حساب آن برسید!

  اگر چه در نگاه اول بنظر میرسد که اسباب کشی فقط یک فعالیت جسمی نا مانوس است اما این کار به برنامه ریزی دقیقی نیاز دارد. با یک برنامه ریزی درست خود را از دردسرهای اسباب کشی نجات دهید.