سفارش تبلیغ
صبا ویژن

در زمان اسباب کشی چه کنیم؟

 بهار با سابقه درخشان را در باربری شمیرانات – باربری پاسداران و در تمامی مناطق تهران

همانطور که می دانید در زمان اسباب کشی باید حواستان به سه چیز باشد.یکی به ماشینتان . یکی به بچه و به حیوان خانگی اگر دارید. زیرا آمار کودکان گم شده در زمان اسباب کشی خیلی بالاست. در هنگام اسباب کشی خیلی مراقب بچه های خود باشید همچنین مراقب ماشین خود باشید . زیرا اگر فقط برای دقایقی فراموش کنید و در ماشینتان باز بماند خطرات جبران ناپذیری را تجربه خواهید کرد . همچنین اگر حیوان خانگی دارید بشدت از آن مراقبت کنید و تا رسیدن به خانه جدید درب باکس یا قفس آن را باز نگذارید . چون آنها ممکن است هیجان زده شوند . زیرا هر چه زودتر می خواهند خانه جدید را بازرسی و شناسایی کنند.سعی کنید اولویت چیدمان  را حتما در نظر بگیرید یا وسایلی که بیشتر به آن ها نیاز دارید را جدا علامت گذاری یا در جای مشخص بگذارید. و از محکم بودن بسته بندی وسایل خود مطمئن شوید تا در طول جابه جایی باز و پراکنده نشوند.

بعد از آنکه تمامی مراحل به پایان رسید مهمترین چیز احترام گذاشتن  است لطفا خانه قدیمی خود را تمیز تحویل دهید مثلا جارو را از یاد نبرید – طی بکشید زمین را و اگر کثیفی یا لکه ای بر روی کف زمین است آن را پاک کنید . زباله های اضافی خود را نیز از خانه خارج کنید .

 حالا با خیال راحت و به همراه همکاران فعال و حرفه ای باربری بهار راهی خانه جدید شوید . بهار با سابقه درخشان را در باربری شمیرانات – باربری پاسداران و در تمامی مناطق تهران بیابید.